Pretraživanje...
utorak, 18. veljače 2014.

Prilike ili neprilike?


Dvije konkurentske firme za obuću osjetile su da mogu proširiti svoju prodaju iz Europe u Afriku.
Svaka firma poslala je svog najboljeg prodavača da ispita teren, dajući im pritom titulu „Direktor prodaje za afrički sektor.“
Nakon nekoliko dana, jedan od prodavača javlja se generalnom direktoru u Europskoj centrali i kaže:
„Nećete mi vjerovati, ali ovdje nitko ne nosi cipele. Ovo je čisto gubljenje vremena. Vraćam se nazad.“
 
Rival iz druge firme istoga dana zove svoju glavnu centralu u Europi i kaže:“ Nećete mi vjerovati, ali ovdje nitko ne nosi cipele. Pošaljite mi što je moguće više pari cipela.“
 
Koliko smo u životu prilika propustili, koliko ciljeva promašili, od koliko vrata glavu okrenuli samo zato jer nam nakon prvog kucanja nisu otvorili? Previše vremena izgubimo analizirajući i očajavajući pred vratima koja nam se pred nosom zatvaraju, da više i ne vidimo sve one prilike koje nam se pružaju. Dođemo potom i u neke godine, kad eventualno shvatimo da o nama ovisi gotovo sve, kad prestanemo očekivati i očajavati, kad nas ni prilike više toliko ne interesiraju, već jednostavno zasučemo rukave, sagradimo vlastita vrata, vlastite mogućnosti i držimo ih širom otvorena.
Dođe moment u životu kad shvatimo da iza svih onih vrata nitko nikada nije ni sjedio, sve što smo trebali je malo bolje ih pogurati.
 
Back to top!